in curind…

stiu ca unii dintre voi v-ati obisnuit cu adresa mea veche (boioglu.blog.com), dar a venit timpul pentru un upgrade de imagine. in curind, acesta va fi noul meu blog. postarile se vor muta aici si odata cu ele si comentariile voastre. da. acest blog va fi unul interactiv. iti vei putea lasa comentariile aici in fiecare zi.

dece am facut acest pas? pai e primul pas inainte de achizitionarea unui domeniu .ro. in functie de tine, cititorule ma voi muta cu arme si bagaje pe un domeniu .ro.

in plus wordpress.com imi ofera mai multe avantaje dpdv al imaginii si functionalitatii. totodata blogul va fi dotat cu contoare de masurare a traficului si nu va avea decit un altfel de reclame. ale celor care merita sa fie pe blogul meu!

te astept sa fim impreuna pe boioglu.wordpress.com

One Response to in curind…

Leave a Reply

