brd vs. bank of america

aveam incredere in bancile romanesti. cel putin in cele citeva care s-au trezit mai devreme si ofereau servicii peste medie. mi-am pierdut acum increderea si o sa ma intelegi…

povestea e simpla. imi expira cardul de la BRD in aprilie 2007. pt ca mai am putin si plec din tara am preferat sa-mi las toate cele rezolvate asa ca am fost la banca in cauza sa-mi reinoiesc bucata de plastic. am ales tot BRD din 2 motive: pe de o parte in contul respectiv imi mai intra bani din diverse surse si pe de alta parte am deja card Visa la Bank of America si ma ajuta in tot ceea am nevoie (cind vine vorba de cumparaturi online si la pos). 

am ajuns in Constanta, la agentia Soveja a BRD si am explicat angajatului povesea cu cardu. toate bune si frumoase. in maxim 10 zile urma sa-mi iau cardu cel nou. am asteptat 2 saptamani dupa care am primit un card care expira tot in aprilie 2007!!! angajatu cu pricina nu stie de ce. si nici nu pare sa-i pese. mai mult decit atit, BRD m-a taxat pt operatiunea asta desi nu au facut nimik! aaa, asta ca sa nu mai amintesc de alte bube ale bancii in cauza: cardurile BRD se emit numai pentru 2 ani, exista comision de interogare sold, comision de administrare cont etc… hotie pe fatza! yo inc amai astept sa-mi returneze comisionu si sa-mi emita noul card asa cum am cerut.

ca sa vezi ce inseamna banca serioasa o sa-ti dau un mic exemplu. in urma cu o luna am fost la o agentie din Florida, USA a Bank of America. vroiam sa-mi reemita cardul si sa-mi puna si o poza pe el pt. o securitate mai mare. nu de alta da mai tin si acolo bani din cind in cind si nu vreau sa am probleme. B. of A. mi-a inlocuit cardu tot in doua saptamani, dar mi-a dat 4 carduri, in loc de unul. GRATIS! (in semn de respect ca i-am ales pe ei). in plus, la B of A nu am comision de administrare al contului si nu sunt taxat cind verific soldu. printre alte maruntisuri…

poate de aia astept 2007. odata cu 1 ianuarie vom putea sa ne alegem alte banci din europa. iar cele din Romania, care nu merita nici atentia, nici banii nostri… sa dea faliment!

4 Responses to brd vs. bank of america

  1. crisi says:

    as vrea sa stiu daca exista in romania in special in orasul Braila ….bank of America. deoarece as vrea sa transfer bani din Florida in Romania.

  2. popescu says:

    suna la Vocalis : 0213026161 sau *banca de pe mobil si o sa se rezolve

  3. Columb says:

    Salut,

    Daca inteleg bine, ai vrut sa prelungesti valabilitatea cardului inainte ca el sa expire. Din doua una: ori n-ai explicat bine ce vrei, ori functionarul n-a inteles.
    In orice caz, ceea ce vrei tu nu se poate realiza la nicio banca, nici din Romania, nici de aiurea, pentru simplul motiv ca perioada de valabilitate a unui card este de 2 ani (regula a organizatiilor internationale de carduri – Visa si Mastercard). Nu bancile stabilesc perioada pe care se emit carduri, ele se supun unor regulamente. Tu probabil l-ai declarat pierdut si ti s-a emis un duplicat care expira pe aceeasi data, lucru de altfel logic. Ca sa obtii ceea ce vrei tu, trebuie sa iti deschizi alt cont, cu un alt card atasat.
    Nu te supara, dar n-are nicio legatura cu realitatea ceea ce ai scris tu. E chiar o aiureala totala.

  4. @columb: eu am explicat suficient d ebine si el a inteles …in prima faza dupa care a dat-o cotita.
    2 chestiuni: cardul meu de brd nu era nici visa nici mastercard ci un simplu card brd

    si a 2-a si cea mai IMPORTANTA: nu ai habar de ce inseamna piata cardurilor!!! cum adik valabilitatea cardurilor e de 2 ani??? eu am card de la Bank of america eliberat anu trecut si e valabil pina in 2011.

Leave a Reply

