saddam la morga – filmul de dupa spinzurare

scandalul “executiei cu telefonul” nu a ajuns la final, dar pe net a aparut un nou film. pelicula de numai 25 de secunde pare a fi filmata tot cu un telefon mobil, desi calitatea este putin mai buna. asta se datoreaza si faptului ca in jur e mai multa lumina.

filmuletzul prezinta cadavrul lui saddam pe o targa de morga acoperit cu un cerceaf alb. cameramanul de ocazie se apropie si da pinza la o parte, apoi intirzie cu obiectivul in zona fetei lui Saddam Hussein. se poate vedea clar rana facuta de streang. in plus se aud voci de persoane care converseaza in araba…

disclaimer: daca ai probleme cu inima …asta e mai rau decit filmu cu spinzurarea…

6 Responses to saddam la morga – filmul de dupa spinzurare

  1. remgriff says:

    asa, si ideea ta de jurnalist care e? in afara de faptul ca descrii clip-ul, that is.

    sa inteleg ca post-ul asta e un fel de hai sa aducem vizitatori pe blog?
    tot mai sus..

  2. e un film care face stirea. daca am reusit sa-l gasesc si sa-l pun aici am facut-o pentru cei care nu au avut curiozitatea sau cunostintele sa-l gaseasca; dar cu toate acestea erau interesati sa-l vada.
    morbid, nu? dar daca ai venit aici si ai mai si comentat inseamna ca te-a atras ceva….

  3. remgriff says:

    nu au avut curiozitatea sa-l gaseasca dar erau interesati sa-l vada? interesant.
    mda, am venit aici sa citesc opinii. am comentat pentru ca nu le-am gasit.

  4. @remgriff: nu toate posturile necesita opinie personala. acesta era doar unul care spunea multe fara sa fie nevoie sa vin eu cu ceva…

  5. ana maria grosu says:

    parerea mea este k filmuletzul e cat se poate d ireal.nu ma indoiesc d faptul k se vorbeste limba araba dar rana pare atat de … eu personal nu cred k e pe bune

Leave a Reply

